Қысқа мерзімді жоспар
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Ғаламтор және әлеуметтік желілер |
Мектеп: Алакөл орта мектеп-бақшасы |
||
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: Кайыпканова А.К. |
||
Сынып: 7 |
Қатысқандар: 3 |
Қатыспағандар: |
|
Сабақтың тақырыбы |
Әлеуметтік желіні пайдаланамын |
||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаты |
7.О6. Оқылым стратегияларын қолдану: комментарий жасау, іріктеп оқу, зерттеп оқу. |
||
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушылар орындай алады: |
||
Мәтіннен қажетті ақпаратты тауып, комментарий жасай алады. |
|||
Оқушылардың көпшілігі орындай алады: |
|||
Мәтіннен қажетті ақпаратты іріктейді, жүйелі комментарий жасайды. |
|||
Кейбір оқушылар орындай алады: |
|||
Мәтіндегі проблемалар бойынша комментарий жасайды, зерттейді, пікірін білдіреді. |
|||
Бағалау критерийі |
|
||
Тілдік мақсаттар
|
Оқушылар орындай алады: |
||
Әлеуметтік желілердің пайдасы мен зиянын ажыратып, өз пікірін білдіре алады. |
|||
Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: |
|||
Әлеуметтік желі терминдері: инстаграмм, фейсбук, вконтакте т.б. |
|||
Диалог құруға / шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер: Әлеуметтік желі дегеніміз..., әлеуметтік желі пайдасы мен зияны.., менің ойымша..., қорытындылай келгенде... |
|||
Талқылауға арналған сұрақтар: Әлеуметтік желілер дегеніміз не? |
|||
Әлеуметтік желінің адам өміріне тигізер пайдасы қандай? |
|||
Құндылықтарға баулу
|
Индустрияландыру мен инновацияларға негізделген экономикалық өсу |
||
Пәнаралық байланыс |
Информатика, әдебиет, өмірмен байланыс
|
||
Тақырып бойынша алдыңғы білім
|
Қазақ интернеті туралы ақпарат біледі. |
||
Сабақ барысы |
||||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері
|
Ресурстар |
||||||
Сабақ басы
8 минут |
3мин
2мин
|
Ұйымдастыру кезеңі. Қызығушылықты ояту. «Өзі туралы кластер» тренинг Оқушылар танысу үшін өздері туралы кластерлер құрастыруы керек. Олар парақтың ортасындағы шеңберге өз есімдерін жазып, одан таралатын шеңберлерге өздерінің өмірінде маңызы бар бес негізгі рөлін жазады. Мысалы: Жанұяның еркесі, адал дос т.б
Үй тапсырмасы: Сандықшадан алынған сұрақтар аясында оқушылар білімін тиянақтаймын. Сұрақтар: 1. Етістік дегеніміз не? 2. Тұйық етістік қалай жасалады? Мысал келтір. 3. Есімше қалай жасалады тұр? 4. Көсемшенің жұрнақтарын ата. 5. Алған, көрген, барғалы, келгелі айтқалы сөздері қалай жасалған?
|
«Өзі туралы кластер» тренинг, қағаздар, қалам.
|
|||||
Сабақ ортасы
28 минут
|
2мин
5мин
2мин
7мин
4мин
3мин
2мин
7мин
3мин |
С. «Миға шабуыл» әдісі Талқылау сұрақтары: - Сіздердің топтарыңызға берілген атаулар бойынша не ойлайсыздар? - Әлеуметтік желілер дегеніміз не? - Қандай әлеуметтік желілерде тіркелгенсіздер? - Әлеуметтік желіде қанша уақытыңды өткізесіздер? - Әлеуметтік желінің адам өміріне тигізер пайдасы қандай? - Әр күндеріңізді әлеуметтік желісіз елестете аласыздар ма?
Енді біз өз күн тәртібімізді жасап көрейік. 1-тапсырма. ЖЖ. Оқылым алдындағы тапсырма. Топтасып «Әлеуметтік желісіз бір күнім» тақырыбында өздеріңіздің күн тәртіптеріңізді жобалаңыздар.
Дескриптор:
ҚБ. «Температураны өлшеу» әдісі.Топтағы оқушылардың бірінен тапсырманы қалай орындап жатқандықтары жайлы айтып берулерін сұраймын. Ал қалғандары оларды бақылап, өздері не істеу керектігі жайлы түсінік алады.
2-тапсырма. Оқылым тапсырмасы. ЖЖ.ТЖ «Ойлан, топтас, талқыла» әдісі арқылы жұппен, топпен жұмыс істей отыра проблеманы анықтайды, жалпы проблемалар тізімін шығарады, комментарий шығарады. 1-кезең. Мәтінді түсініп оқыңыздар, ондағы проблемаларды анықтаңыздар және олардың тізімін жасаңыздар. Әлеуметтік желілер — ермектері бірдей адамдардың интернетте бірігетін қоғамдастық сайттары. Әлеуметтік желілер Интернетте 1995 ж. бастап кең таралған, осы жылы бірінші әлеуметтік желі — Classmates.com (Сыныптастар) сайт ашылды. 2003-2004жж. MySpace, Facebook жобалары шықты. Мысалы, Facebook бастапқыда Гарвард студенттеріне арналып бағдарламаланған. Сосын өзге де университет студенттерінің тіркелуіне мүмкіндік беріледі. Ал біршама уақыттан кейін электронды поштасы бар кез келген адам аккаунт ашып, қолдана бастайды. Twitter, Vkontakte, M-agent, Whatsapp, Instagramm, Viber, Другвокруг, Cacao Talk, Line, Imo сынды көптеген елдерде қолданылатын танымал желілер бар. Instagram – көбіне суреттерін бөліскісі келетіндерге арналған желі. Vkontakte қолданушылары 16-30 жас аралығында. Пайдасы достармен араласып, хат алмасып фото көреді. Түрлі видео, кино көріп, іздеген әнді табуға болады. Facebook-жаңалық алуға, дос табуға, уақыт өткізуге, ең бастысы көптеген пайдалы нәрселер алуға ыңғайлы әлеуметтік желі. Қазіргі қоғамның 65%-ы ғаламторға күнделікті кіре алады. Әлеуметтік желі жастардың басты ермегіне айналды және аурудың бір түріне айналып бара жатқан секілді. Соның салдарынан күндіз меңіреу, селқос жанның күйіне түседі. Ұйқысы немесе ұялы телефонға ұзақ телмірудің денсаулыққа зиян екенін біледі. Бірақ оны қолданудан бас тартатындары қанбай, күн тәртібі бұзылады. Әрине, көпшілігі компьютер өте сирек. Керісінше, интернетке тәуелділік артып барады.
2-кезең. Проблемалар тізімімен танысып, оған комментарий жасаңыздар.
Дескриптор - Мәтінді түсініп оқиды - Мәтіндегі проблеманы анықтайды - комментарий жасайды.
ҚБ Екі түрлі түсініктеме күнделігі. Оқушылардан дәптердің бетін (не таратылып берген парақты) ортасынан вертикаль сызықпен бөлу сұралады. Мәтінді оқу барысында олар:
Сергіту сәті
3-тапсырма. ТЖ «Сүзгі» әдісі. Сүзгідегі ең танымал әлеуметтік желіні іріктеп жоғарыға қалдырып, танымалдығы төмен желілерді сүзгіден өткізіңіздер.
Кері байланыс: -Жоғарыда қалдырған желілерді неге ең танымал деп санайсыздар? -Сүзгіден не себепті танымалдығы төмен желілерді өткіздіңіз?
|
Сыныппен жұмыс
Топтық жұмыс
«Температураны өлшеу» әдісі.
Топтық жұмыс.
«Екі түрлі түсініктеме күнделігі» әдісі
Топтық жұмыс
«Сүзгі» әдісі
|
|||||
Сабақ соңы 4мин |
2мин
2мин |
Рефлексия «Бір ұсыныс, бір тілек, бір пікір» әдісі
ҰСЫНЫС ТІЛЕК ПІКІР
Үйге тапсырма. 1.« Әлеуметтік желісіз өткен бір күнім» тақырыбында өздерінің күн тәртібін жасап келу. 2.Әлеуметтік желі түрлеріне қосымша ақпараттар жинап келу. 3.Әлеуметтік желі туралы презентация жасап келу.
|
|